neděle 19. února 2012

část mojí kuchyňky


Chtěla jsem ji přetřít na bílo a dát jiné uchytky ale doma to zatím neprošlo,tak ji ještě pořád dolaďuji.Krásnou neděli blogerky.Petra

5 komentářů:

  1. Peti ... krásná kuchyň já ji mám totiž taky ... jen desku mám břízu a nemám kachličky ale tu samou desku jako mám pracovní plochu ...

    ... pěknou neděli ... Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni ja volila na zeď korek a moc se mi to tak líbí jen bych ju dala na bílo, ale doma to zatím neprošlo

      Vymazat
  2. Áno, áno, biela pretieracia lavína sa v súčasnosti dosť rozšírila medzi česko aj slovensko babami :-)

    Petra tvoja kuchynská linka mala slušný dizajn v čase vzniku, a má ho i dnes. Len ju nechaj, nech si žije ďalej v pôvodnom znení. Takto jej to svedčí :-)

    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, je krásná i tak......a doplňkama ji krásně vymazluješ :o))...chápu, že toužíš po bílé, já bych tu svoji nedala, ale vážně se mi líbí i tahle a kdo ví, třeba se jednou dočkáš :o))........děkuji za návštěvu u nás a krásný večer. Pa Z.

    OdpovědětVymazat