neděle 4. listopadu 2012

troška pečení a tvoření

jelikož se blíží vánoce stále tvořím ozdobičky, ještě se pustím do hvězdiček a zvonečků, zbytek ozdob si dokoupím v ikei, do které se už moc těším:-)
jelikož mě dnes honila mlsná upekla jsem ke kafíčku štrůdlíky, které provoněly celý dům :-) takže se těším až vychladnou a já si v klidu dám kafíčko
nedávno jsem navštívila obi a koupila si tam nádherný vřes zatím se s ním kochám doma ale brzy ho budu muset dát ven aby mi vydržel
přeji vám krásný večer a poklidný zbytek neděle Petra

7 komentářů:

  1. Na háčkované ozdůbky se také chystám.Mochomůrky se moc moc povedly!Krásný večer přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Tak strudlicek bych si taky dala rict a ty mochomurky jsou kouzelne. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy těch červených lesních krasavic je - bude to hezký stromek:-) Závin bych si hned dala také - i s tím kafíčkem (ale dnes už asi žádný nezbyl). Těším se na zvonečky a hvězdičky, doufám, že nebudu dlouho čekat a budu mít nějakou vánoční inspiraci. Hezký zbytek dne Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. jéje, to je muchomůreček... a ještě dobrůtky k tomu:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. jéje, to je muchomůreček... a ještě dobrůtky k tomu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, "štrůdlík z mochomůrek" jsem ještě nikdy nejedla, já doma vařím jen guláš z lysohlávek :-) :-) :-) .............. ne, ale teď vážně, obojí takhle "odděleně" vypadá nádherně,......... krásný zbytek večera ........ Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Muchomůrky na stromečku, tak to je velmi originální :-)

    OdpovědětVymazat