úterý 29. ledna 2013

zimní tvoření

jelikož nám skončili vánoce a já nějak neměla čas na vklady vkládám ještě pár foteček vánočních a pár mé tvorby. včera jsem vyrazila do města na nákupy a domů jsem přijela ulně zmrzlá, rovnou jsem si koupila přízi a pustila se do bekovky a nákrčníku k tomu jsem si upékla jablečný štrudl. Samozdřejmě nelením a dál háčkuji nákrčník a bekovku v jiných barvičkách:-)
a jelikož kamarádka v únoru čeká miminko poprosila mě zda bych jí uháčkovala sadu do porodnice tak příkládám ještě jednu fotečku mé tvorby :-)
přeji vám krásný mrazivý den, u nás opět poletují vločky takže si jdu uvařit čajík a relaxovat s háčkem v ruce, mějte se moc krásně Petra

1 komentář:

  1. Nákrčník i bekovka jsou parádní!Fotky s kuchyně úžasné.Na miminko čeká senzační komplet,podle barvičky soudím,že to je pro chlapečka?:-)Krásný den.Věra

    OdpovědětVymazat